onsdag 6 april 2011

Dagens glad-lista

Här kommer den, min alldeles egna glad-lista för idag! =O)
Jag är glad för
  • Att få jag fått massa grattis till vår kommande flytt och att det är ca 3månader kvar tills vi får tillträde! jag tror faktiskt jag spricker av glädje!!! =O)

  • Våren, är det så att du är här på riktigt? för då är jag verkligen jätteglad! =O)

  • Att sambon bestämde sig för att ge sig ut och springa, frågade mig om jag ville följa med och att jag faktiskt gjorde det (fast soffan kändes MER lockande)

  • Att det kändes tungt först i slutet av joggingrundan och inte hela vägen

  • Att få en glimt av människors liv ute på bloggar, få skratta lite, få tankeställare, bli inspirerad och faktiskt -trots motsägelsefullheten med nätet så känns det lite som en social samvaro ;O)

  • Att Grey's anatomy börjar nu!!!

Som vanligt, hoppas jag DU har haft en fantastisk onsdag!!!

5 kommentarer:

  1. Aha! Du har också varit ute och sprungit - super! :) Visst hade du också något lopp att träna för?
    Ps. erkänn att det var skönare att sätta sig i soffan med jogget i ryggen än utan? :)

    SvaraRadera
  2. Ah ar det bara 3 manader kvar till flytten! Spannande! :) Forstar att du langtar!

    SvaraRadera
  3. Skickar ännu en kommentar, för alla andra jag skickat verkar defenitivt inte ha kommit fram :(
    jag har skickat flera stycken undr en lång tid nu, men dom verkar bara försvinna :o vet du vad det kan bero på?
    Grattis till lägenheten, vad spännande =)
    Hälsningar Pia
    almostallofme.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Hej Li! Nu skickar jag en kommentar från min Iphone, då mina kommentarer som jag gör via datorn verkar helt enkelt inte komma med :( jag har skickat massor med kommentarer till dig, men dom är som bort blåsta :o kan du kika om det kan vara ngn inställning?! Det verkar jättekonstigt :( booo. Det jag egentligen skulle skriva var GRATTIS till lägenheten, kul!!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig glad lista och grattis till flytten :) Även om jag inte lika ofta kommenterar så kikar jag in här ibland mellan blöjbyten och bebisgråt :)

    Hoppas du får en fin vecka

    SvaraRadera