fredag 29 april 2011

Låt oss vända negativ energi till pepp!

Varit sjuk sen i onsdagskväll =(
Var ute och sprang då med sambon och sen blev det något knas med revbenen, så jag kunde inte sova något alls den natten...
Började i torsdagsmorse göra mig iordning för jobbet, men insåg ganska snabbt att jag inte skulle ta mig till jobbet... =(
Det var nog tur att jag inte gjorde det, för jag fick så himla ont i magen sen.
Men så pigga jag på mig på kvällen och laddade in för idag istället...
Men nejdå, det blev protester från kroppen och denna gång satte sig värken i huvudet och iform av svettningar -mindre trevligt kanske för er att läsa, men jag måste ju få gnälla ;O)
Nu på kvällningen känns det inte bättre, vilket känns väldigt bekymmersamt eftersom jag ska bort över helgen...
Än värre är att nästa vecka så ska jag springa ett lopp hemma i Sherwood, och jag tror mycket väl att jag kommer vara frisk till dess- för vad detta är för skummerier vet jag inte, men jag tror de kommer ge sig- fast jag har inte tränat lika intensivt som jag gjorde förra gången när jag skulle delta i loppet...
Tänk om jag inte orkar runt hela?
STOPP!
Vad är detta för negativt tänkande?
Nej, vet du vad! Det gillar jag inte!
Imorgon kommer du vakna pigg som en lärka,
åka iväg och ha en fantastiskt valborg och när nästa vecka startar så kommer du planera in träning och sen genomföra loppet.
Heja, heja på mig själv!

Så därja! Låt oss vända negativ energi till pepp! =)

Nu närmast väntar ett gammalt avsnitt av criminal minds på kanal 5 och sen så tänker jag nog krypa till sängs...
Lite extra sömn (Fast jag sovit jättemycket dessa två dagar) är nog bra för att sparka bort vad det nu är som är i kroppen på mig och bråkar!

Jag hoppas DU får en fantastisk Valborg!

1 kommentar:

  1. Halloj. Hoppas du mår bättre och kan träna lite? Kanske var det någon sorts överträningssjuka? Låter mycket trisst iallafall.
    Ps. jag saknar dig när du inte kommenterar på min blogg, haha! Du är ju min enda trogna läsare, så när du inte ger dig till känna så undrar jag om något hänt!
    Hoppas du mår bra iallafall.
    Pepp på det!
    /Anna

    SvaraRadera