måndag 11 april 2011

Tiden har visst flygit iväg?

För nu är det nästan en vecka sen jag bloggade *gapar* så länge brukar det ju inte gå, så tiden har nog flygit iväg!

Men här kommer en snabb Glad-lista för idag
  • Alla kommentarer, jag kan aldrig tacka er nog som tar er tid att lämna avtryck! det gör det SÅ mycket roligare att blogga! =O)

  • Att jag i helgen fick umgås med både sambo och syster T, Bion "Min låtsas fru" var superb också- VÄLDIGT BRA och ROLIG!!! (även om den nog var riktigt Hollywood och tjejfilm ;O)

  • Att sambon fick med mig på gymmet (där jag verkligen trodde jag skulle kräkas för jag tog i så mycket -sambon håller inte med och tyckte jag fejka, säg det till mina stackars muskler!)

  • Fnissar fortfarande åt att jag råkade komma åt nödstoppet på löpbandet, blev en aningen överraskad men DOCK irriterad när bandet slutade och jag fick börja om och lägga till...
    Föresten! Jag tränar inför ett lopp hemma i Sherwood som jag ska genomföra, ÖVERRASKANDE snart -på ca 6,5km.

  • mûsli, som är så gott!

  • Att få gå och lägga sig efter en lång dag, det är faktiskt inte ofta man tänker på det, men jises vad det kan vara skönt ATT få SOVA!
SÅ sovgott alla där ute! =O)

Ps: Till Pia, och er andra som jag läser bloggar av, det är ngt knas när jag ska lämna kommentarer till er (oxå)....om det är nätet som busar eller om det är ngt med inställningarna måste jag rota vidare i... ds.

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra helg det där. och även du har varit på löpbandet, grattis! :)
    Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Jo, en grej till Li..har du provat LCHF metoden ngn gång?
    Om inte så gör det, skitenkelt och man är verkligen mätt hela tiden och sötsuget försvinner ;)
    Jag har kört det nu i 2 veckor och märker skillnad =))
    Värt att pröva!

    SvaraRadera