söndag 17 april 2011

övervägande handlar inlägget om motion och glädje!=O)

Ikväll var det invigning av nya löparskorna!
De kändes riktigt lätta på foten, som att vara barfota fast samtidigt inte =O)
Så bra som de kändes så tror jag att de kommer vara ett stående inslag i veckan som kommer när "Påskutmaningen" drar igång!
Passar på att slänga in ett Tack till sambon också, som hittade skorna och som fick med mig ut på en löparrunda nu ikväll!
Han sporrar mig verkligen, men ibland lite för mycket...
-speciellt när jag försöker hålla samma tempo och när han ska springa så långt!!! Blir lätt illamående då för att jag tar i så mycket...

Annars har helgen varit lagom och fin!
Det har varit lite shopping, lite äta ute, lite mys, lite serier och film...
Avkopplande och fin helt enkelt!

Nu kommer dagens glada-lista
Idag är jag glad för att
  • Jag har haft en jättefin helg
  • Mina nya löparskor, bara kostade hälften så mycket som de kostat från början! Roligt med outlet för plånnbok och hälsan ;O)
  • Två tröjor, en jätteblå och en svart har inhandlats till min nuvarande rätt tråkiga garderob! =O)
  • Färsk ananas är så gott!
Slutligen
Jag ser fram emot veckan som kommer, känner mig riktigt laddad faktiskt! =O)
Ska DU vara med i påskutmaningen? (se tidigare inlägg)

Men nu närmast; banan och vatten!
Hoppas DU haft en toppenhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar