torsdag 24 mars 2011

Torsdag

Det blev inget wii-tränande igår, jag somnade lustigt nog på soffan.
Därför jag tycker det är lustigt är för att jag var så stressad över att jag inte hade låst dörren när jag kom hem och var ensam, då fattar jag inte hur jag lyckades somna!
Måste varit mycket, mycket trött...
Hade dessutom tur att sambon kom hem tidigt ändå, han skrattar lite åt mig över min hysteri över att jag inte låst dörren....
Men som sagt, jag måste nog lära mig att klara av att vara själv...
Dagtid är det som sagt inget problem. Men när det är mörkt och kväll...nje...

Idag är jag väldigt trött också, det skulle vara skönt att sova en stund.
Jag känner inte heller för att laga mat idag,
tror ni jag kan övertala sambon till att vi ska beställa hem mat ikväll?
Sen jag började arbeta har det verkligen blivit mycket äta ute och beställa mat...
Men jag är så himla trött...

Jag behöver hitta tillbaka till positiv energi och vilja!!!
Tänka och få göra lite roliga saker...
Något som i alla fall lämnar en spira av glädje hos mig är min egen glad-lista som jag gör här ute varje dag, så här kommer torsdagens "glad-lista"
  • Criminal minds börjar ikväll! ÄNTLIGEN!!!
  • Såg en jättefin hackspett som kalasade på fågelmat som var utsatt i ett träd, däremot var han/hon rackarns snabb på att gömma sig för mig när jag skulle ta ett kort!
  • Torsdag=fredag imorgon
  • Att jag fick en tid hos tandhygiensten (hur det nu stavas) under påsklovet! (det kommer ju inte stå på glad-listan när det ska betalas eller bokas tandläkartid)
  • Swingfly: Me and my drum!!!
  • Om en vecka kommer min fina AskuruM hit och är här en hel helg!
  • Fick förslag av Pinglan att vi kanske skulle hitta på en Wii-utmaning, det tycker jag verkligen vi ska göra! =O)
Nu ska jag kolla upp när loppet jag planerar att genomföra i år går av stappeln,
sen ska jag drömma mig lite bort på ressajter inför en kommande resa som jag och min fina AskuruM ska göra- för att fira att jag nu är lärare! =O)
Och det bidrar ju verkligen till att höja upp humöret!

Glöm inte Criminal minds på kanal 5 ikväll! ;O)
och hoppas du hunnit lapa lite sol idag!

1 kommentar:

  1. Känner igen mig med det tröttheten, dags att testa Chi San en runda till. Lovar att återkomma med en utnaning i bloggen :)

    SvaraRadera