tisdag 22 mars 2011

Motion och glädje! =O)

Kan stolt meddela att jag tog mig till gymmet igår!
Dock utan sambon, för han tog en löpartur ute, men jag har varken skor till det eller vågar
-huah så halt det var och är!

Om jag bara hade varit 13sekunder snabbare hade jag sprungit fem kilometer på 30minuter!
Känner mig väldigt stolt över det idag,
Stoltare igår när återigen huvud och ben försökte samarbeta för att motarbeta mitt pass på löparbandet.

Får väl klämma in ett tack till sambon här också, för jag är inte säker att jag kommit iväg om inte han stuckit iväg.
Jag fungerar nog väldigt konstigt =O)
Kanske skulle jag ta tillvara på några fina tips i kommentarer jag fått,
planera, planera, planera och sen det svåra: genomföra regelbundet!

kommer jag ju också in på ett återstående tema,
TACK snälla ni som läser och ni som läser och kommenterar, jag blir så glad! =O)

Och då kommer jag in på "glad-lista", jag känner mig alltid lite positivare när jag gör den, så jag har nog tänkt att ha den regelbundet här på bloggen nu =O)

  • Idag är jag glad för att jag har förmånen att arbeta med inspirerande pedagoger
  • Jag har haft en ovanligt FANTASTISK dag på jobbet
  • Att dricka läsk (detta borde inte vara med på listan!!!)
  • Att det finns intresse för tecken på min arbetsplats och att jag får använda mina kunskaper i det varje dag!
  • Att vi har rester hemma så jag inte behöver laga mat idag när jag känner mig trött
  • Desperate housewife och cougar town!
  • Egentid att läsa bloggar och att surfa runt lite =O)
Och även om jag inte behöver laga middag idag, så måste jag nog ta och diska efter tacokalaset igår, men det står inte med på glad-listan ;O)

Hoppas DU har en suverän tisdag!

3 kommentarer:

  1. Tack för dina kommentarer, alltid så värmande ord :) Vad flitig du var och kom iväg för träning, bara man kommer igång brukar det kännas underbart :) Ha en skön kväll du också..

    SvaraRadera
  2. Härligt att du kom iväg :)
    När blir nästa gång? ;)
    själv ska jag iväg och klättra ikväll!

    SvaraRadera
  3. Duktiga dig!!
    Jag längtar galet mkt till att all snö smält bort, så man kan begen sig ut på långpromenader & löpar-rundor =)
    Ha en underbar onsdag ;)

    SvaraRadera