måndag 21 mars 2011

Annorlunda söndag

Ja, igår var en annorlunda söndag.
Jag och sambon åkte iväg och provkörde bilar, det blev den nya volvon V60 och även en Saab 9.3.
Till och med jag själv provkörde, och jag har ju inte kört manuell bil på nästan två år!
Tänk att det gick så lätt att växla och känna dragläge,
det var ju till och med riktigt roligt! =O)

Idag har det varit en lång måndag,
jag känner mig trött och kanske är det så illa att en förkylning börjar bråka på mig?
Men samtidigt känner jag mig väldigt glad!

Så jag tänkte avsluta inlägget med en glad-lista:
Jag är glad för att vi precis har ätit tacos till middag- och tacos är så himla gott!
Jag är väldigt glad över att ha en fin sambo att äta middag tillsammans med!
Jag är glad för att bananflourtabletter smakar som godis och är bra för mina stackars,dåliga tänder!
Jag är glad för att det snart är time för biggest loser!

Det kanske inte är så stora eller "allvarliga" saker,
men jag tror på små saker i vardagen som gör en glad, ibland bör dem små sakerna uppmärksammas just för att dem gör en glad =O)

Vad har du för små saker som gjort dig glad idag?

2 kommentarer:

  1. Såg själv Biggest Loser ikväll och det börjar bli riktigt spännande nu. Ser fram emot finalen.

    SvaraRadera
  2. Idag är jag glad för min våriga topp som jag har på mig (och att jag ser så fin ut i den). Jag är glad för att jag just nu får ägna dagarna åt vad jag vill. Jag är precis som du glad för min sambo och tycker att det är underbart att jag får dela mitt liv med honom.

    Ja, det var några saker i alla fall :) Hoppas du har en riktigt fin tisdag!

    SvaraRadera