måndag 7 mars 2011

Shopping!

































Ja, igår var en riktig toppendag och det blev faktiskt en shoppingrunda med sambon.
Jag gillar ju inte att shoppa något särskilt, märkligt jag vet, men igår gick jag loss =O)
Det provades kläder, skor och grejor!
Presentkorten glödde från julas och födelsedagen =O)
Jag är riktigt nöjd!
Mest nöjd är jag över skorna som jag hittade för halva priset!
Halva priset är en så skön känsla *hihi*

Jag har länge varit på jakt efter en handväska, speciellt eftersom min senaste gått sönder i foder och var helt trasig inuti.
Igår fick sambon syn på väskan på bilden och jag blev kär =O)
Jag tror vi kommer bli riktigt goda vänner;O)

Sen investerade jag i hälsa, och köpte en ny sporttop så jag har en topp att varva med nu när jag har tagit...mja, ska ta tag, i träningen =O)
MEN jag kan säga att det sved lite, för den kostade 300.
Tror aldrig jag köpt en så dyr sportopp någon gång, den svarta underbara jag har, den har hängt med så länge så att jag inte ens minns vad jag betalade för den...
Men den här kan nog också bli en favorit, för 300kr MÅSTE den väl det ;O)

Ja,det var min shoppingrunda det =O)
Det här med shopping kanske inte är så tokigt iaf? ;O)

Ja, sen handlades det ju matvaror men av någon anledning känns inte det lika roligt att skriva om -däremot ska jag ta och packa in nötfärs i frysen efter kvällens Biggest loser ;O)

Känner mig trött efter att vara tillbaka på jobbet igen efter ledighet,
men återigen, det är en fin trötthet!

Hoppas DU har haft en fin måndag!

3 kommentarer:

  1. Tänka sig att du har varit och shoppat, det händer ju inte så ofta direkt ;) va trevligt, väskan såg fin ut tycker jag. Hör av dig när du har tid att prata, jag saknar dig med.. Ska ni inte ta och flytta hit? ;) skicka mig ett sms också med dina jobbtider så jag har koll när du slutar på dagarna. Sköt om dig och mannen! Kramar från Myrholen

    SvaraRadera
  2. Oj va kul med shopping, var längesedan jag var ute på en rejäl shopping runda.
    Bra saker du fick tag i, blir lite roliga att träna när man har fina träningskläder! :)
    Väskan var superfin, vilken duktig sambo du har!

    SvaraRadera
  3. Härligt med shopping. Jag längtar till att få shoppa när magen blivit mindre till både mig och dom små. Gillar verkligen väskan, förstår att du blev kär :)

    SvaraRadera