fredag 4 mars 2011

Dagens lunch

Det behövs verkligen handlas till vårt kylskåp, men idag slängde jag ihop en omelett...
Fast det ser mer ut som äggröra?
Jag vet verkligen INTE hur man ska göra för att få omeletten som en omelett *skrattar*
Men gott vart det!

Ägg som vispas med lite mjölk, basilika, salt och peppar.
Hälls sedan över gul lök och skinka som stekts i den nu varma pannan!
Gräddas till en omelett som sedan blir till äggröra när jag ska ta den ur pannan ;O)

Sen klyftade jag en lite ledsen tomat (skar bort det fula) och delade en passionsfrukt som lite efterrätt!

Just nu
Är jag alltså mätt, men känner mig lite motarbetad av vädret för att ta mig till gymmet...



2 kommentarer:

  1. Nu har jag sammanställt veckans snällheter!

    SvaraRadera
  2. Huvud saken var ju att det smakade gott och att du blev mätt ändå :) Måste säga tack för dina fina ord du lämnar inne hos mig det är så roligt att veta att "ni" gillar det ni läser :)

    Hoppas ni har en riktigt fin helg.

    SvaraRadera