tisdag 8 mars 2011

Skjuta upp saker =O)

Idag har jag haft en sån fantastisk dag på mitt arbete att jag känner mig varm i hjärtat och tycker att jag bara MÅSTE vara jordens mest lyckligt lottade människa som har detta FANTASTISKA jobb och är tacksam för att jag får göra något jag VERKLIGEN ÄLSKAR!!!

Jag är däremot mycket trött.
Jag har ungefär 2000saker att göra på min lista, som jag INTE ens har gjort, jag har ingen att göra lista...men vet ändå att där finns 2000 saker...Minst!
Jag behöver strukturera upp mig lite.
Kanske dags att göra en att göra lista?

Men å andra sidan,
listan med att göra saker här i hemmet, den ligger och hånar mig här på bordet.
Och solen hånar mig också, eftersom jag har en massa att göra i hemmet "inomhus-saker"...

Men sakerna inne att göra innebär ju en trevlig sak till fredagen, då ska vi ha några av sambons vänner över på tacokväll/tacofest!

Jag längtar!

Dags att sätta igång med andra ord!
Jag ska bara ta färdigt min paus...tänkte till fyra ;O)

*skrattar* SÅ gör man när man skjuter upp saker mina vänner! =O)

4 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar känsla!! :D

    jo vet hur det där är med listor, blir bara stressad av det och gör till slut ingenting istället. Bättre att ha listan i huvudet och bocka av efter man har haft tid att göra det...! Förr eller senare blir det gjort ändå!

    SvaraRadera
  2. Hihihi det är rätt skönt att skjuta upp saker ibland, det jobbiga är bara att det blir så stressigt när man måste.

    SvaraRadera
  3. Kikar in för att skicka över lite pepp till dig!!! :D


    //UlleRulle fd. viktvaktaren

    SvaraRadera
  4. Då är vi 2 om att känna lycka över att ha ett fantastiskt jobb som man bara älskar :)
    och den 2000 att göra lista kan vi dela på ;) då jag känner exakt lika även där =)
    Kanske borde man ta sig i kragen!!

    SvaraRadera