lördag 26 mars 2011

Super glada listan

Jag är glad denna lördag över
  • Halva priset på bok-reapriser
  • Min tub med Facial Scrub home spa som jag köpte idag
  • Att få promenera i solen, hand i hand med min fina sambo
  • Morötter i ugn, hurra vad gott det är med ugnsrostat!
  • SOVMORGON, varför uppskattade jag inte det när jag fick det oftare?!
Sen är det så, som titeln avser, har jag något som finns på en hemlig "super glada listan"
Jag vill inte jinxa och berätta om det än, för det är inte riktigt klart.
Det är inte helklart än, kanske till hälften.
Men nästan.
När det är helt klart, då ska jag avslöja vad som kommer finnas överst på "super glada listan" =O)
Har bara tjuvstartat och viskat det till några i familjen i glada utrop!
Men då trodde jag att det var helklart.
Men sambon upplyste om att det är lite detaljer kvar, så jag håller på det en stund till.
Väldigt kryptiskt, tycker ni inte? *hihi*

Men just nu, är jag verkligen JÄTTEGLAD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar