fredag 18 mars 2011

EXTRA glad

Idag är det äntligen fredag!!!
Jag tycker det är så HIMLA skönt, fredagar längtar jag mycket, mycket mera efter nu när man jobbar! =O)

Jag är lite sur på vädret, jag trodde vi var överens att det skulle bli vår? *tittar på snön som både yr och vräker ner*

Jag är däremot EXTRA glad över
  • att det är SÅ gott med russin i bröd
  • att syster T kom hit och vi fick äta middag tillsammans igår
  • avokados
  • FINA kommentarer från er som läser, de blir extra underbara när ni tycker jag är positiv, för jag har verkligen inte känt mig så =O) FAST jag har ju bestämt mig för att inte gnälla och förmedla negativ energi, så då är det ju bra att jag upplevs som positiv =O)
  • Och jag är extra glad över att ha pratat med både Turkas J och AskuruM denna vecka, de lyssnar så bra och de får mig att skratta även fast det är mycket som snurrar i pallet just nu. De är riktigt fina vänner!
  • FANTASTISKA pedagoger som inspirerar! =O)

Nu när jag boostat mig själv med saker jag är extra glad över, dessa listades utan någon speciell ordning, så känner jag att humöret är på topp då jag lägger mig en stund på soffan och låter helgen börja!

Hoppas du har en fredag som gör dig EXTRA glad!

2 kommentarer:

  1. Tack för dina kommentarer, blir så glad! Det är alltid bra att göra listor (jag älskar listor i allmänhet) på saker som man är tacksam och glad över. En påminnelse till sig själv liksom. Hoppas du får en toppen-fredag!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ditt glada humör smittar!!!! :D

    SvaraRadera