torsdag 7 januari 2010

Ingen titel,för det är lite allt möjligt idag =)

Först och främst!
Grattis till min fina gudson och hans föräldrar!
Han blir hela ett år idag och de borde väl dessutom fira att de fyller ett år som föräldrar =)
På lördag ska jag dit på kalas och du kommer få ett stort, mjukt paket!

Har suttit hela morgonen och arbetat med uppsatsen...
Nu orkar jag inte ens titta på mitt arbete... TRE dagar med varierande timmar spenderande på det... Jag är helt slut så nu får det faktiskt vara färdigt! eller?

Att göra listan 7 januari
Läsa igenom min uppsats en sista gång
Gå till affären
Diska det där jätteberget till disk i köket kanske?
Träna med wii

Som vanligt är det lite ångest med uppsatsen...
Man sliter arsl*t av sig men vet lärarna om det?
Det här är inte ens c-uppsatsen och det har tagit lång tid!
Jag hoppas verkligen det räcker, håller tummar och tår.
Ju längre man kommer in i utbildningen desto svårare blir det.

Nu måste jag iallafall,
ta och klä på mig varmt och gå till affären för annars blir jag utan lunch, och det vore nice med lunch till ett avsnitt av "Army wives" på tv4+.
Har börjat titta på den serien nu och ME LIKE!!!

Dagens points
frukost: knäcke med pastej och juice 3,5p
lunch: har tänkt göra den goda v.v. tomatsoppa 4,5p
middag: planen är att göra couscous med avokado och räkor 7p
och då har jag 1 p kvar! vi får se hur det blir med den;)
använda: 15 (alt. 16)
sparade: 5,5p
Så vi ska nog se att jag kan få äta ett hg godis imorgon ;)
men nu mot affären!
ps: Johanna: misstänkte att du skulle kommentera pepparn ;) ds.

1 kommentar:

  1. Du ska äta godis imorgon och jag och Mattias har bestämt oss för att smaska på ostkrokar, det ska bli så gott!
    Rings snart! Kramar från Johanna med peppar på näsan :)

    SvaraRadera