onsdag 20 januari 2010

Heja heja blågul!

Jag tror egentligen inte jag ska titta p handboll för jag får så ont i magen när det är så spännande och framförallt när matcherna är så viktiga!
Vi måste vinna nu.
De är SÅ BRA!!!
Sverige är för bra för att förlora.
Jag vet att jag var lite arg och ledsen igår, men jag var så besviken.
VI var bra igår också, men något gick snett.
Men idag, idag ska vi vinna.
VI måste!
Jag har inte charmats av sport, inte förstått tjusningen, men herre gud vad jag är svag för handboll!
PETERSEN, PETERSEN PETERSEN!!!
Han har jag inte riktigt koll på, men nu i denna match början ME LIKE!!!

Ja, som ni förstår blir det nog inte så mycket mer skrivet och ni som inte tycker detta inlägg var så intressant, har ni tur så orkar jag blogga imorgon och då är det ingen match ;)

MEN nu får ni inte släppa in så de kommer ikapp
och INGA UTVISNINGAR!

det är det som är det grymma i denna sport, det är inte avgjort förän sista minuten..
och inte ens då!!!

HEJA SVERIGE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar