onsdag 13 januari 2010

Idag är inte en bra dag

Jag känner mig ledsen.
En bra bit under isen.
Jag orkar,tänker och kan inte riktigt gå in på det här, men det är lite jobbigt just nu.
Ännu mer jobbigt är att jag verkligen hade en riktig bra dag då jag skrev igår, det kändes som att det började vända och allt var nästan på topp.
Jag trodde man bara hade såna här humördalar när man var tonåring,
men den där läskiga finnen mitt på hakan hör väl också hemma där?
Kanske jag är påväg att bli tonåring igen?

Dagens points
frukost mjuktbröd med pastej och en bulle 3,5p
lunch kassler i ugn från igår 5,5p
middag vet jag faktiskt inte än...
återkommer ang. pointsen.
Ska straxt ner i tvättstugan igen, sen har jag planer på att städa lägenheten,alldeles för längesen nu...Men det är bra tråkigt och jobbigt att städa...
Man måste ju plocka, plocka,plocka först innan man kan städa..
Det är mycket grejor.
överallt.
Fast det brukar kännas riktigt bra efter att det är gjort.
Kanske det kan muntra upp mig lite?

1 kommentar:

  1. Jag kan muntra upp dig! Du ska få träffa din underbara vän i helgen ;)
    Jag tänker på digidag och hoppas att du mår bättre snart. Snart ses vi! Jag saknar ju dig min vän! Kramar Johanna

    SvaraRadera