torsdag 14 januari 2010

Dagen

Först och främst:
Grattis min kära pappa som fyller år idag! =)
*ska ringa dig snart :)*

Uppdatering Li´s status:
Huvudvärk.
Trött.
Inre stress.
vill inte ringa ett samtal.
Fuskvägde mig imorse, ingen förändring=bidrar inte till strålande humör :( OCH JAG SKA inte FUSKVÄGA MIG!!!

Längtar
ska bli så skönt att åka iväg med Sambon nästa helg och bara försöka förtränga livet en stund.

Dagens points
frukost: blev som igår (måste låta bli bullarna!!!) 4,5p
lunch: en ostfylld nötfärs biff från frysen och pasta 6,5p
middag: korvstroganoff med en potatis till mig- ni som hävdar att man ska äta ris till, PROVA med potatis *mm* 8p
(Jag höftar med korvstroganoffen, för jag orkar inte räkna ut exakta pointsen...)
använda 19p
sparade 9p
Att göra listan 14:e januari
Åka och heja på kurskompis T när hon opponerar sitt arbete
Träna wii
Kolla upp kurslitteraturlistan
Kanske baka upp pepparkaksdegen,den går ut i datum i början av feb...
Är det inte lite mörkt ute för att vara förmiddag?

1 kommentar:

  1. Du är så himla duktig!! Nånstans vill jag ju oxå bli smal men jag pallar inte med uppoffringarna det kräver just nu. Men som sagt, förmodligen när det börjar bli varmare o man ska klä sig lättare, då jäklar! =)

    Problemet med vovven är att man i början blir väldigt låst, man kan inte lämna honom och man får inte gå mer än max 50 meter med honom. Inte förrän han är ett halvår kan man gå riktigt långa rundor, alltså till sommaren. jag som jobbar natt kommer vara hemma med honom om dagarna (när jag brukar träna) och på kvällarna tränar sambon, vi sa att vi skulle turas om men jag HATAR att träna på kvällen när gymmet är helt sjukt proppfullt - men men, undanflykter kanske, vill man så kan man. Och just nu vill jag ju inte =) Men det kommer, jag lovar!

    SvaraRadera