torsdag 28 januari 2010

Grodan någon?

Är alla mina läsare rädd för grodor?
Hur kan man annars låta bli att kommentera länken i föregående inlägg? :)

Dagens minus lista
Jag sov dåligt inatt igen
Jag är väldigt trött
Varför känner jag ett sååå stort motstånd mot att träna?
Känner mig väldigt låg, nedstämd
Vad hände med kursboken som skulle ha kommit nu?
reflekterande; tråkigt att jag slutat skriva dagbok
Dagens plus lista
Har redan innan dagens slut sparat 12p till fredagen -och om jag sparar 4idag SÅ kommer jag ha 16p vilket betyder Massa godis ;)
Läste ut del 34 imorse av Sagan om isfolket *love*
Kan stanna hemma idag och se på tv (läs plugga) så jag behöver inte bege mig ut i busväder och inställda tåg/bussar
Army wives på 4+ 13.30 ! (jag älskar den serien!Har verkligen fastnat för den!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar