fredag 25 september 2009

vecka2 -äntligen fredag, äntligen GODIS!!!

Stegräknaren idag
steg: 10035
aerobic steps: 2315 (23min)

Matplanen för fredag
frukost
Smothie på lättfil, banan och jordgubbar 2p
lunch
Viktväktarna lunchlåda, pizza hawaii 5,5p
utöver
päronmilkshake (syrran T var hungrig och ville äta på mac donalds, jag var inte så hungrig men hon vet att jag är en sucker for milkshake...det krävdes inte mycket övertalning...jag kunde inte stå emot när hon bjöd mig -men jag tog en liten) räknar den som en glass för 5p
middag
kycklingsallad med bröd 6,5 (syrran T och jag väntar på hemkörning)

och sen planerar jag att äta GODIS!!! 238g godis...egentligen har jag ju bara points sparat för 200g, men nu råkar ju syrran T inte ha någon våg så därför kan jag inte väga upp det ;) 12p

använda: 31p
sparade: 1,5p

Denna fredag verkar bli en fuskis fredag :D
Och dessvärre blir det nog en fuskis söndag också...för på söndag ska vi iväg på en tjejkryssning, jag, mina älskade systrar T och J och även vår älskade mamma.
Vi ska dansa, skratta, njuta av livet och umgås med varandra.
Jag är så glad att vi kommer att åka iväg tillsammans och göra något...
Det är sånt som värmer i hjärtat :)

Blir inget långt inlägg idag (haha,skojar jag eller-det är redan långt?) för jag sitter vid syrran T:s dator och den är inte lika 'skön att skriva på' som min egen...

Kvällen är iaf planerad till god mat, trevligt sällskap, massa film och godis..
ja och lite cola light ;)

ha en toppenfredag alla läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar