måndag 28 september 2009

Vecka 3- Kryssningen

Kryssningen i några bilder!
Jag är tokseriös! :)

älskade mamma vid frukosten



Kasper i
Arvingarna med syrran J, ser ut att vara en bild från "Se&hör" eller något :)


Alfonso (Från färjan på kanal 5) och bartendern Jimmi


Snyggast i Arvingarna: Lasseman!!!





Syrran J hävdar att Kim är snyggast...














Tack min kära familj för en toppenkryssning












Ja, nu har jag prövat på att lägga ut lite bilder här på bloggen. Det är som sagt från gårdagen och några idag också ombord på cinderella. Vilken toppen, toppen kryssning vi hade!
Vi dansade, dansade, dansade...Ramlade in i hytten runt fyra snåret imorse och det vart inte så mycke sova innan vi gick i samlad trupp till att köpa något att dricka (nu dock alkoholfritt) Kryssningen kan sammanfattas med; det var härligt mycket skratt :)
Ja, för den uppmärksamme så ser ni att det står 20050101 på några av korten.. Ja, jag är ju ett riktigt klantars... Jag tappade kameran på dansgolvet så minneskortet flög iväg och hej o hå.. Fick tillbaka minneskortet av en vänlig kille *tack så jääättemycket* och fick hjälp att ha det tillbaka i kameran av en annan *tack så mycket där med*
Jag hade ju så mycket jag ville fota så inte tänkte jag på att man "måste ställa in" igen, därav fel datum och år *skrattar*
Så idag har min blogg inte riktigt samma struktur som jag brukar ha, men jag ska ändå ta och skriva ned min invägning. Jag vägde mig igårmorse (eftersom jag inte var hemma imorse) och vågen visade 73,9.
Alltså:
veckansvikt: 73,9
viktnedgång: -1,1
viktnedgång totalt: 2,4

Men idag har det som sagt inte varit en riktigt viktväktarprofil men imorgon ska jag köra igång igen.
Nu ska jag kika färdigt på "Färjan 3- Den sista resan" (kanal 5)
Ha en fin måndag alla läsare och återigen, tack för en fin kryssning familjen!

1 kommentar:

  1. Ni verkar ha haft en bra kryssning, vilka roliga och fina bilder! Jag var inte speciellt uppmärksam för jag såg inte att datumen var fel.. Kul att du gick ner i vikt! Det har jag också gjort :) Berättar mer om det sen. Jag ringer i veckan!
    Kram Johanna

    SvaraRadera