tisdag 22 september 2009

Stegräknaren idag
steg: 7363
aerobic steps: 1542 (15min)

Matplanen för tisdag
frukost
Lättfil med skivad banan 2p
lunch
viktväktar lunchlåda Kyckling Verona 6,5p
utöver
5st plommon, apelsin, hårda mackor med ost och marmelad 2
middag
Hamburgare med sallad som bröd och dressing, klyftpotatis och pepsi max 7

använda: 17,5p
sparade: 4,5p

Det är en liten rolig historia som jag tänkte dela med mig av nu till er gällande hamburgare med sallad som bröd:)

Jag har en väldigt väldigt kär vän som är gay, låt oss kalla honom solstrålen C :)
en dag så träffades vi och skulle luncha och jag tror vi bestämde oss för att gå till Max för att käka hamburgare. Han sa att han helst ville gå dit för han var sugen på en Gayburgare...
Gayburgare? Vad tusan är en gayburgare?
Men det visade sig att det var GIburgare ;)

Böcker och motion
Håller på att läsa "Där regnbågen slutar" av Cecila Ahern och tycker den är rätt fängslande..hopas bara den slutar lyckligt... I am a sucker for happy endings..

Vad det gäller motion så blev det inte riktigt som jag tänkt det idag... vädret var mulet och regnigt och jag var trött idag, så min tänkta promenad blev istället en timme sovandes på soffan... men får ta tag i det hela resterande vecka.
Har dessutom lånat en cd-bok på biblioteket så det ska bli lite roligare att promenera, hoppas jag. Så, så ser planen ut i alla fall.

Men nu närmast blir det till att titta på det bandade avsnittet av heores :)

ha en fin kväll alla läsare =)

2 kommentarer:

  1. Äntligen ska du börja med talböcker! Det är ju så himla skönt - det är bara att lyssna så kan man göra en massa anant samtidigt. Effektivt!
    Jga kom på att jag glömde berätta en rolig sak för dig i sist vi pratade. Jag får ringa dig snart igen, påminn mig då!
    Kram

    SvaraRadera
  2. men kära syster...nu måste du börja promenera.....kan ju inte va så att jag ska spöa dig varje dag m steg....fast d känns ju helt ok att jag gör d....
    ha en bra dag å maila ngr smarrigt rec...

    pok

    SvaraRadera