fredag 11 september 2009

Första inlägget-det tog tid

Hej allihop som hittat hit!
Har bestämt mig för att föra en "modern" dagbok då jag allt mer får långa glapp i den som jag har i pappersform (det tar ibland två månader innan jag printar ner vad som händer och sker, och det jag tänker på-och då blir det både skrivkramp och x-antal sidor).
Men det var lite knepigt, tack och lov att man har en liten teknisk här bredvid i soffan. Tack "sambon" ;)
Snart börjar Heores på 4:an och det är lite rörigt men spännande fortfarande, är glad att hösten kommer -då börjar alla bra serier igen (ja,jag är lite beroende av tv)
det och cola light *skrattar*
Ska väl försöka bekanta mig mer med bloggvärlden och fixa till min egen blogg så den blir lite mer personlig och säger lite mer om vem jag är (Förutom en som tycker om att babbla på mycket som det kanske märks)
Det var väl allt för nu?
tror jag ;)
Vänta ett tag!
Jag kollade precis med "sambon" om det är okej att jag kallar honom för "sambon"i bloggen (det var för övrigt okej) men jag kom då på att vi fick ett vykort idag som fick mig att le mycket och bli lite varm i hjärtat :D
På adressfältet stod det nämligen till "sambons namn" och hans fästmö "mitt namn", och det var från hans mamma som varit på en resa :)
Varför jag ler om det?
Ja, ni som känner mig vet ju att jag legat på hårt om att få bli fästmö men det har ju inte blivit av än -därför var det roligt när det kom en "attack från "sambons" släkt ;)
nu, så -det var allt!
tror jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar