måndag 30 maj 2011

Träning á 269kr?

Gymkostnad 30maj-30juni:
1gng=269

Dagens träningspass
15min löpning, 2.5km och med lutning 2%
5min, 1.99km "armcykel" level 5
5...min cykel, 2km motstånd 5-6
3 x 10st situps

Utvärdering
Tungt på löparbandet -träningsvärken sen i lördags sitter kvar, och knoppen försökte övertyga kroppen att lägga ner, med "du mår illa, du är trött, du måste inte" men kroppen vann och jag fullföljde det jag ställt in att göra =)
Situpsen kändes också tungt...speciellt i magen, men det är väl där det SKA kännas? ;)

Tänkte dessutom redovisa min gymkostnad för en månad, kanske då att jag tränar mer?
Jag menar, vem vill betala 269kr för träning?
Det blir synligt på ett annat sätt =)

NU gäller det att kostnaden för kortet minskar och för att det ska bli så, så gäller det ju att jag tränar mer =)

Hoppas DU har en fin måndagskväll! =)


1 kommentar:

  1. Det lät onekligen som ett dyrt träningspass... :)
    Men jag tror du får se till att få ner priset nästan månad!
    Ibland är det inte kul förresten, ibland orkar man inte, men ibland kan man göra det man innerst vill och bestämt sig för ändå. Prova. Sätt ena foten framför den andra en i taget bara.
    Kram!

    SvaraRadera