onsdag 25 maj 2011

tipptopp kväll i soffan? =)

Jag har varit på en föreläsning om Sinnesrum.
Det här med att utforma miljön för att stimulera till utveckling är verkligen ett jätteintressant ämne, men jag vet inte om jag tyckte föreläsningen var jättebra ändå...
Lite monoton föreläsare,
lite mycket samma samma samma under fyra timmar,
lite för mycket dålig luft,
och alldeles FÖR DÅLIGA stolar att sitta på...
MEN det är ändå ett riktigt tänkvärt och roligt ämne!!! =)
Jag skulle LÄTT vilja ha ett sinnesrum för alla elever på varje skola!
De kostar iochförsig en hel del, men jag tänker att mycket skulle man kanske kunna fixa själv?

Däremot så kunde jag inte stå emot fikat idag under föreläsningen.
Det var en nougatboll som erbjöds och jag föll dit.
Inte hela världen, för jag har ändå points så det inte överskrider dagens värde (kanske, men jag har även lite sparade sen tidigare dagar)
Däremot så kommer det bli lite snålt till helgen då, till min veckosparade godisranson...
Vilket klur, eller vad tycker ni?
Men å andra sidan så kan ju det lösas om jag lägger in ett extra träningspass, då får jag ju lite motionsbonus?
VÄNTA NU, det är väl inte så man ska se träning?
Jag ska ju se träning som ett måste för min kondition?
Fast å andra sidan så är väl all träning bra ändå väl? *hihi*

Nu ropar sambon i köket,
dags att ansluta sig och titta över vilka rester som gömmer sig i kylen
- det är så skönt med rester ibland!!!

Och ikväll då är det nystart av Biggest Loser, denna gång Biggest loser England!
Det ska bli spännande =)
Och onsdag=betyder Greys anatomy
det låter som en tipptopp kväll i soffan =)

Hoppas DU har en riktigt bra onsdag!


2 kommentarer:

  1. Vad tycker du om Biggest Loser England så här långt? Enligt mig inte i närheten av lika bra.

    SvaraRadera
  2. Åh nougatboll vad är det för gott?! Hehe en liten gottegris här på andra sidan skärmen, om du inte upptäckt det redan! :P

    SvaraRadera