tisdag 24 maj 2011

Kort inlägg

TACK för allt pepp och grattande hörni! =)

Linda: jag tror din önskan för mig slog in, den om bra kondition, för idag gick det faktiskt överraskande lätt att ta sig runt motionsspåret! ;O)

Ja, som i svaret till Lindas kommentar (ovan) så tog jag mig ut i spåret.
Det var riktigt längesen och första gången med de nya härliga skorna...
Det är ca 3km runt och tog ungefär 17min, alltså en av mina "braiga"tider i spåret.
Glad och nöjd ger jag mig själv en klapp på axeln! =)

Alltså är ett av träningspassen jag satt upp som utmaning denna vecka avklarat! =)
Och jag har inte fuskvägt mig! (å andra sidan har det bara gått en dag sen jag hade invägning så det kanske inte är så mycket uppnått med det *hihi*)

Jag har inte så mycket mer att blogga just nu,
kanske lika bra för nu tror jag att Desperate börjar igen efter ett reklamavbrott;O)

Imorgon ska jag på en spännande föreläsning med jobbet, hoppas den lever upp till förväntan!

Men som sagt, nu mera Desperate!
Vad ger du DIG SJÄLV en klapp på axeln över idag?=)

1 kommentar:

  1. Va duktig du är!!! :) Tror det har mer med ditt hårda jobb med träningen än med min önskan att göra! Så ta åt dig av hur duktigt du har varit!!

    SvaraRadera