fredag 20 maj 2011

Fredag!!!

Det är mycket som är turbulent just nu.
Och jag pendlar i mitt humör av olika faktorer som jag inte kan påverka.
Saker som gör mig ganska ledsen.
Men det jag inte kan förändra måste jag nog ändå acceptera...
Det är nog dagens insikt.

Något jag kan förändra är mig själv -inre och yttre, så att jag mår bra!
Inte ge upp.
Fullfölja det jag beslutat.
Ja, idag har jag skärpt till mig!
Allvarligt, vad var det för knas igår? ;)
Nu gäller det att hålla helgen ut och se hur resultatet blir på måndag =)
Spännande!

Matdagbok, dag 5
frukost: Kräm med mjölk -finns det någon där ute som är överraskad? *hihi*
lunch: SJUKT god avokadosallad, bröd och cola light
middag: Planerar på biff med lite bearneise och kanske lite ugnsrostade grönsaker till?

övrigt: Fredag=fredagsmys=tv och något gott...Vad vet jag inte, men jag misstänker något i godisväg och att jag då använder upp points jag sparat =)

använda: 28,5
sparade: 0

TACK för pepp, "skäll" och kommentarer -det uppskattas som ALLTID och MYCKET! =OD

Idag är det extra skönt att det är fredag tycker jag!
Ha en FANTASTISK helg!

3 kommentarer:

  1. Din "dagens insikt" är ju helt klockren, fler borde tänka så!

    Vad du är duktig som kämpar med maten, jag kör också rätt hårt och måste säga att det går åt rätt håll iallafall :) sakta men säkert.. Rom byggdes inte på en dag heller ;)

    Ha en underbar helg Li!

    SvaraRadera
  2. Usch ja, jag vet precis hur jobbigt det kan vara att hålla sig på rätt linje. Det räcker med att man tallar lite på sina regler så är det kört den dagen. Men du gör rätt som tar nya tag inte ge upp nu. Snart är du där du vill.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Liiiite fredags gott måste man få unna sig!!! :)

    Detsamma till dig, ha en underbar helg!!!

    SvaraRadera