torsdag 19 maj 2011

Uppdatering

Jag glömde i förra inlägget att gratulera "Lill-Elvis" på sin 1-årsdag!
Hurra, hurra, hurra!
Tänk att en av mina närmaste vänners lille pojke redan är ett år!!!

Så kommer en liten uppdatering vad gäller matintaget idag.
Det blev ingen smoothie utan lite kräm nu på kvällen, det är nästan som att jag kör dagen baklänges? avslutar med frukosten jag inte åt imorse ;)
Och igår räknade jag fel, det gick åt 1,5p mer än jag räknade (glömde räkna nachos)
SÅ rätt sammanfattning blir alltså
använda: 17p
sparade: 8,5p

Närmast väntar tvättvikande och sen blir det nog Lyxfällan ikväll (sambon är iväg så underbara criminal minds får spelas in och väntas med tills imorgon...)


Hoppas du har en trevlig torsdagskväll, och tycker inte DU också att det är skönt att det är fredag imorgon? =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar