måndag 16 maj 2011

matdagbok dag1

Kanske blir det lite lättare, om jag skriver upp online vad jag äter
-och kanske blir det då lättare att undvika att äta sånt jag ska undvika för att nå mitt mål?

Matdagbok dag1
frukost: kräm med mjölk
lunch: raggmunkar med lingonsylt
middag: pasta ála sambon
utöver: 3koppar kaffe, lite pepsi max och två påsar med äppelklyftor

Använda points: 18,5 (enligt det "gamla viktväktarsystemet" som jag var medlem av/i)
Sparade:1,5

Tittar du på CSI?
Ikväll känns det nämligen som att jag redan har sett detta avsnitt...
Men det tåls väl att ses igen DÅ jag inte minns hur det slutar ;O)

ps! Tack för kommentarer och pepp föresten! =OD ds!

2 kommentarer:

  1. Låter som du skött dig bra idag!
    Grattis!
    Hur är det i gamla systemet, kan man samla in poäng genom aktiviteter (träning) där?
    Jag ska nog bli bättre igen. för jag har visst inet skrivit på några dagar (eller flera) men ändå ätit okej tror jag...
    :)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att du ar peppad till tusen :) hur var det, hade du provat det nya systemet vv? Jag tyckte det var lättare att hålla sig mätt med det. Om du känner dig sugen redan nu så kanske inte krãm till frukost, brukar innehålla mycket socker som ökar suget. Är bra att skriva matdagbok för att kunna följa mönster.

    SvaraRadera