söndag 27 juni 2010

God jul!

Ja,lite fel har det nog blivit i midsommar ;O)
Vi klippte ner vår amaryllis som vi fått tips om, men vi glömde att gömma den i mörker så nu har den växt på fint.
Lite förvånande, att hitta en amaryllis på midsommar här hemma =O)

















Midsommarhelgen har varit fantastisk för min del =O)
Det började med att jag gjorde iordning smörgåstårta till mig och fina sambon i torsdags och den räckte över midsommar som i år inte firades med vänner =O(
Men den firades med tv-spel, lite grillat och fotboll tillsammans med min fina sambo =O)

Gårdagen spenderades hemma hos min syster T och med min mor.
Vi hade gjort den klassiska, potatissalladen och efterrättspajen som vi gjort nu några år i rad på midsommar.
Tyvärr, vart det inte jättelyckad kväll för både mamma och syster T mådde inte alltför bra någon av dem =O(
Jag skickar massa krya-på-kramar genom detta inlägg och hoppas de blir friska innan de åker till Turkiet på måndagkväll.

Själv ska jag nu gå in och äta med sambon innan jag också åker iväg,
jag ska åka iväg på världens bästa sommarjobb -kollo i två veckor.
Därför blir det lite tyst på bloggen ett tag, men jag hoppas ni tittar in igen snart.

Ta hand om DIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar