torsdag 24 juni 2010

Blandad kompott (vilken i ordningen?)

Idag har jag egentligen inte så mycket att skriva om.

Varit iväg och träffat mor och syster T för en lunch-väldigt trevligt och massa skratt,
det gillar jag =O)


Är fortfarande väldigt förkyld och har röda ögon, och höll på att tuppa när hostmedicinen kostade 200kr -jises! Då borde den verkligen vara bra ;O)

Köpte Blossoms tidning idag, har sneglat på den några dagar nu men tyckt att 50kr är ju ändå ganska mycket för en tidning...
och som sagt velat fram o tillbaka, men tillsist bestämde jag mig alltså, en Blossom fick det bli.
Tycker hon är en härlig person, och älskade att titta på toppform när det gick på svt.
Undrar om det kommer tillbaka, det skulle jag gilla! =O)

Dagens bästa, som jag sparar till sist, är att jag loggade in på mina sidor på universitetet för att titta ifall jag fått betyg på sista delmomentet och på kursen.
Jag kan berätta att i sista momentet fick jag ett C och som helhet har jag nu ett B på specialpedagogik kursen jag läst nu på våren!
Jag är så glad över detta att det är svårt att formulera i ord!
Tänk att det bara är två terminer av att bli begravd i skolarbeten att göra och betygångest!

Ja, det var nog allt för idag, lite vart det ju iaf ;O)

Hoppas DU har haft en fantastisk torsdag!

1 kommentar:

  1. Tjohej :)
    Tack Li för dina värmande ord alltid och jätte kul att du gillar mina foton.Glasen köpte jag faktiskt på Ica Maxi i Haninge,gillar dom massor själv också ;)
    Vi ska absolut försöka att ta oss till Dimcay,har tänkt på det så mga ggr men aldrig blivit av,så nu får vi försöka att få ärslet ur vagnen ;) hi hi hiiii

    Här i Turkiet är det toppen sol och heelt underbart och njuter för fulla muggar.
    Ha det gott du med!

    SvaraRadera