lördag 19 juni 2010

Okontaktbara Li

Ja, den okontaktbara Li beror helt enkelt på att hennes tid går åt till att ta av och dra på sig filten medan frossanfall inträffar.
Är ganska lågtempad (36,3-36,5) men nu har den visat högst 38,5 och lägst 37,2 ett par dagar.
Funderar ifall jag blivit biten av något oknytt under min resa i Tunisien, men fin-sambon hävdar att det nog bara är en vanlig förkylning/influensa.
Om detta är en vanlig förkylning/influensa så önskar jag det inte ens åt min värsta fiende...**urgh**
Ni som följer bloggen/känner mig vet nog hur sjuk jag var/är om jag säger att jag inte ville ha något godis igår...

Men på bättringsväg är jag nog, idag kunde jag iallafall äta mat och t.o.m godis.

Är kontaktbar igen då feberdimman lättar...

1 kommentar:

  1. stackars dig stumpan............
    ja kan du inte äta godis då är du sjuk....

    din favo film går på 3 kl 21 idag så du vet

    puss och kram

    SvaraRadera