onsdag 23 juni 2010

Steg

Trotsade förkylning och andra skumma åkommor(ögat) idag och gick en riktigt lång promenad!
Njöt av solen och att få vädra av själen till en riktigt härlig vän,tack snälla Turkas för att du lyssnade och är så klok.

OM jag lider efter promenad och samtal?
Well, ögat (som ser ut att ha svalt en burk rödfärg de senaste dagarna) är lite sur och halsen är tyvärr i upprorstillstånd över att jag trotsat den och pratat så mycket...
MEN jag är trött på att vara sjuk och bara ligga hemma och göra ingenting så jag tror jag kommer trotsa förkylning och åkommor imorgon igen ;O)

Idag är det tre månader sen jag anmälde mig på www.stegklubben.se för att logga mina steg och såg idag att jag hittills gått
564 012 steg
Det tycker jag känns väldigt bra, på tre månader! =O)
(det hade nog varit än mer ifall jag bara vågat ta med mig stegräknaren till tunisien -men jag ville inte tappa den, så veckan där räknas som 0 steg trots alla steg...)

Undrar hur många jag kommer att ha samlat ihop på ett halvår? =O)

Men nu ska jag försöka vila lite innan min fina sambo kommer hem, han kommer säkert "skälla" på mig för att jag pratat så mycket i telefonen idag eftersom det resulterar i att jag blir irriterad i halsen och hostar så mycket- och att jag gnäller,
för det är ingen det är så synd om som mig när jag är sjuk ;O)

Ha en fin onsdag *love*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar