torsdag 3 juni 2010

När?

Allvarligt, när ska det bli lättare att springa?
Lite illamående och jättesvettig.
Det var sååå tungt att springa idag.
Jag har sprungit en gång i veckan i typ fyra veckor,
nu är jag inne på min fjärde vecka med tre gånger i veckan.
Men jag tar mig fortfarande motvilligt ut i spåret och mår som sagt ganska illa när jag springer...
Fast fick beröm av en lärare på skolan där jag haft praktik då jag gick förbi påväg hem från springturen "Bra jobbat Li" ropade han till mig.
Tack tack, svetten rann och jag hade en sån där fin knallröd jag-kommer-dö-närsomhelst färg i ansiktet.
och det känns ju bra, efteråt.
Men jag vill komma till stadiet där det känns bra under tiden och före också...

SÅ hur har det gått med listan?
Att göra
Boka tvättstugan (snälla, låt det finnas en tid!) FICK EN! imorgon 14-17.30 Check
Tvätta -imorgon
Hämta resväskan In och bråkade fram den ur förrådet... då jag samtidigt inbillade mig att råttor skulle trivas där inne...Ingen bra tanke! *skrattar*
Packa resväskan -imorgon?
Springa 3ggr 1gång klar, 2stycken kvar! =O)
Handla -imorgon
"jobba ikapp" situps och armhävningar (om det går för knäna :OS ) -återkommer
MAILA IN UPPSATSEN -imorgon

Har precis avnjutit en fetaostsallad med räkor och cantaloupe melon.
Det är något speciellt med att äta räkor när man själv skalat dem.
Och melonen var toppen =O)

Hoppas det blir mycket färsk frukt på all inclusiven nästa vecka! *love*

Men nu, nu är det time för dusch och sen iväg på planering inför mitt underbara sommarjobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar