torsdag 3 juni 2010

gäsp vad jag är trött..

Klev upp senare än vanligt idag och bara fixade frukost för att sedan hamna framför teve och dator.
Det är som att luften har gått ur mig, helt...

Jag har skrivit en pack- och en "att göra lista" som ligger här bredvid.

Handbagage
Kamera, nytt minneskort till kameran, batterier till kameran, 1 klänning, 2 linnen, 2 shorts, 2 bikinis, underkläder, pengar, solglasögon, bok, pass, kortlek, mobil, smycke,
Vad tycker du, behöver man något mer i handbagaget?

Resväskan
5 el. flera linnen, 2kjolar, 3klänningar, bikinis, underkläder, smink, duschcreme, schampo, balsam, solkräm, tandborste, tandkräm, fluortabletter, borste, tops, den tunna morgonrocken, extra skor, extra bok, huvudvärkstabletter, plåster, strandbadlakan, adresser, kanske en handväska?
Vad tycker du, behöver man något mer i resväskan?

Att göra
Boka tvättstugan (snälla, låt det finnas en tid!)
Tvätta
Hämta resväskan
Packa resväskan
Springa 3ggr
Handla
"jobba ikapp" situps och armhävningar (om det går för knäna :OS )
MAILA IN UPPSATSEN

Jo, det är en del att göra och jag är så oförskämt lat....
Jag ska ta upp räkor från frysen nu till lunchen och titta lite på teven innan jag sätter igång!

NU är det bara 3dagar tills jag träffar min fina AskuruM på Arlanda och vi flyger till Djerba!
=O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar