onsdag 2 juni 2010

hm...

Jag hade ställt klockan på ringning.
Och den ringde, jag snoozade och somnade om...
i över en timme!
När jag sen till sist klev upp så var ena näsborren inte lika vaken och det smakade lite metall i munnen? Vad är det?
Är det för att jag hade tänkt springa idag?
Kan kroppen göra så då, framkalla symptom?
Jag vet faktiskt inte ifall jag kommer att springa.
Det känns lite dumt att göra det när jag snart ska åka, ifall det är något som lurar i kroppen.
armhävningar och situpsen har också varit dåligt med, främst för mina mörbultade-bugg-knän.
FÅR se ifall det är bättre imorgon.
Det känns ju lite tråkigt att ge upp sista veckan.

Idag ska jag fixa det sista på uppsatsen. Jag ska skriva ett par avslutande ord har jag bestämt, fast jag hävdat att jag var nöjd tidigare...
och så fixa den sista referensen.

Efter det ska jag iallafall ut på roligheter =O)
Intill stan och träffa min syster T för en lunch och leta efter en doppresent till en liten, liten tös=O)

Och det är bara, bara 4dagar kvar tills jag åker iväg med AskuruM! *love*

Hoppas DU har en härlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar