onsdag 16 juni 2010

Självömkan

Åkte på en "sjujäkla" smäll när man kom hem.
Jag är sjuk.
Och när jag är sjuk, det är som den där reklamen förr ifall ni minns, när den där mannen sitter och nyser över ett vattenbad och säger "ni ska bara veta hur det är när en karl är riktigt förkyld"... Inte för att jag är en man men ;O)
Det är inte ofta jag blir sjuk, men när jag blir sjuk då blir jag riktigt dålig.
Hela gårdagen spenderades alltså i soffan och jag mådde inte bra.
Vaknade i natt vid fyra och kunde sen inte somna om...
Låg vaken ett tag men måste tillsist ha somnat.
Jag känner mig febrig, huvudet värker men halsen är värst.
Antagligen har jag blivit sjuk eftersom det är så "kallt" här hemma och kroppen fick en chock att gå från varma Tunisien till Sverige, eller alt. när jag frös häcken av mig på planet (då de inte fanns filtar)

Nu gäller alltså, ännu en dag på soffan och knapra panodil och strepsils så att säga...
Avskyr att vara sjuk! *bah*

1 kommentar:

  1. inte kul syster att du är sjuk... men jag är ju sj sjukskriven hela veckan ut så om du vill kan vi ses annars kanske vi skulle ses på midsommardagen el??

    krya på dig och en bamse kram från mig och L

    SvaraRadera