måndag 12 juli 2010

Tillbaka vid tangenterna

Ja, då har jag återvänt hem och sitter nu helt slutkörd framför tangenterna och med tv:n på i bakgrunden.
Att arbeta på kollo är verkligen helt fantastiskt men det går åt så mycket energi!
Jag ger verkligen allt, och att göra det i två veckors tid det tar på krafterna.

Så idag blir nog en riktig slapp dag, bara vara i soffan och titta på teven...
Det är väldigt varmt inne hos oss, nästan varmare än ute så det kanske ska bli en promenad senare...Fast jag är så trött...
Men lite sporrad blir jag av att jag haft över 10.000steg varje dag under 13dagar, så varför slå av på takten nu?

Annars så ser jag fram emot att min sambo snart går på semester,
att vi ska åka iväg på semester med mina syskonbarn, pappa och hans fru,
att vi ska åka iväg på semester till Åland- varje år *mys*
och självklart vår resa till Teneriffa *love*

Jag hoppas också att ryktet om att min favorit trubadur ska spela på lördag stämmer och att vi åker dit *ler*
Jag ska även försöka se till att träffa mina vänner snart, det var så längesen nu så jag måste träffa dem.

Det var väl lite av vad som snurrar i mitt huvud just nu, men som sagt-ligga en stund på soffan härnäst!

1 kommentar:

  1. Tjohopp!
    Håller med dig fullständigt om att det är ur svårt att hitta träningsbyxor,därför blev jag såå glad när jag hittade nya (ångrar att jag bara köpte ett par).
    Lyllos dig som ska ut och resa igen,jag vill också!!
    Tsck för att du e så duktig och orkar kommentera så ofta,kul!

    SvaraRadera