tisdag 20 juli 2010

Skolkat från bloggen?

Ja, jag har nästan en veckas frånvaro ser jag när jag nu loggar in.
Men jag har inte haft så mycket att berätta om direkt heller, likväl brukar jag ju glida in här och svammla en del.
På sista tiden har jag dock varit helt tömd på energi, jag bara sover massor...
och är väldigt trött...
Har också brottas lite med starka känslor som ilska i ett par dagar nu.
Jag är fortfarande ganska arg.
Tänker inte skriva om det här ute på bloggen, vissa saker vill jag hålla privat och inte skriva om, men det är lite en förklaring till varför min frånvaro varat.
Det är svårt att bara låtsas som ingenting och vara som vanligt.
Förstår ni vad jag menar?
Ja, men där har vi ju svamlandet igen ;O)

I helgen som var så åkte vi hem till Sherwood.
Då kändes det lite som att gå från barn till vuxen igen, på fredagen badade jag, sambon och syster T i vattenspridaren hemma hos pappa och på lördagen så spelade vi ölspelet med syster J innan vi var ut på krogen -favorit trubaduren var ju på plats =O)
Så vart det middag med vänner på söndag och hem igen, för riktigt än har inte sambon gått på semester.
Åh, vad jag längtar att han ska gå på semester =O)

Vi har rätt tight planerat semesterschema i år =O)
Först blir det över till hans föräldrar landställe,
sen blir det en sväng med pappa, hans fru Y och syskonbarnen till Ölandsdjurpark
- pappa, såg ni att det fötts en ny tapirunge där? Den var toksöt! =O)
och så ska badrummet renoveras och ska vi iväg till Teneriffa
Låter inte detta som en fantastisk semester?
Jag hoppas hinna klämma in lite kompisträffar också =O)

Nu närmast har jag faktiskt tänkt utmana värmen i lägenheten och slänga ihop en kladdkaka till jordgubbarna jag köpte, diska och sen gå en sväng till affären för att köpa lite grädde.
Min lilla överraskning till min fina sambo när han kommer hem från jobbet tänkte jag,
DU skvallrar väl inte? ;O)

1 kommentar:

  1. Förstår precis vad du menar,jag har också en del som jag inte kan ta upp på bloggen..så jag vet vad du menar ;)

    Jag känner precis som du,jag är helt energitömd och är mega trött,så trött så att det är jobbigt :( kan vara lågtrycket som påverkar oss :o

    Dina semesterplaner låter som ljuv musik,lyx att resa iväg igen ;) lyllos dig!

    SvaraRadera