onsdag 21 juli 2010

Racer inlägget

Jag undrar om det är mitt konstiga "jag-har-semester"ätande som gör att jag är
1. Väldigt trött hela tiden
2. Väldigt hungrig hela tiden
Kanske borde jag ta och försöka köra in på viktväktarspåret igen, fastän jag sa att jag skulle vänta med det tills efter sommaren?
Ja,det är en fundering jag har just nu -för jag sover mycket men är enormt, ENORMT trött ändå.

Igår åkte jag och sambon över till ett par av hans vänner som har fått en liten kille.
ÅH, bebisar är fantastiska, tycker ni inte?
Så söta och sååå små -jag blir så glad =O)
Jag blir glad av barn, vilket flyt jag då har som valt att bli lärare eller vad säger ni?

Men nu ska jag hålla svammlandet kort, det blir ett racer inlägg ;O)
Jag ska ta och göra mig klar,
packa ner Vargbröder del 3 som är under läsning för ögonblicket och bege mig iväg för att möta upp min fina sambo för en lunch tillsammans =O)
Hur mysigt är inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar