onsdag 14 juli 2010

Dagens agenda

Ja, idag ska jag allt se till att komma tillbaka till gamla vanor.

Det som står på att göra listan är
vika tvätt
maila mina fina vänner och höra om de kan klämma in en fika/lunch dejt på söndag
kanske in på bolaget idag? annars blir det imorgon.
Dags att fixa present till min fina systerson som blir 12 i slutet av juli! 12 år!!!
ta en lång promenad, nu ska jag banne mig komma upp i 10.000 steg idag!

Jag har hamnat lite på latsidan sen jag kom hem från kollot, men det har varit så varmt och jag har varit så trött. Men nu ska jag ändra på det, kan alltså inte bara ligga på soffan i hettan och titta på underbara förhäxat längre ;O)

Annars har jag inte så mycket att rapportera/ som jag funderar över.
jises, vilket tråkigt inlägg! *skrattar*
Men det kan ju inte vara spännande jämt ;O)

Hoppas DU inte smälter bort i värmen ;O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar