söndag 25 juli 2010

Helgen i korta drag 2

Ja, utgången i fredags var helt underbar!
Fina människor och massa glädje, precis vad jag behövde *ler stort*
Jag är dock inte så säker på att jag förlåtit dem för att de släpade med mig upp på en krog halvvägs upp i himlen, jag är inte så förtjust i höjder...
Men jag fick hålla handen och fick höra att jag var "så duktig", jag fick även höra att jag skulle dricka mer så skulle höjder inte vara något problem..*skrattar*
Det var inget jag prövade dock, jag ville GÄRNA ha koll när jag var såååå högt uppe.
Tack alla ni som var med, underbara ni! *love*

Lördagen spenderades med sambo-fin och en hel del tv-spelande...
Nu är det inte mycket kvar på spelet jag fick då jag kom hem från Tunisien av honom =O)

Så kom söndag och min farmor fyller år *grattis till henne* =O)

Och så är veckan slut igen,
Jag känner dock ett STORT sug efter att ha en kräftskiva med glada vänner. (efter att ha sett Jamie upptäcker... på kanal5 tidigare)
Men frågan är ju bara, vart skulle jag kunna ha en sån?
Då bör man ju vara utomhus...
Det skulle bara vara så grymt kul.

Men nu ska jag se klart "Flyga drake".

Hoppas DIN helg varit lika bra som min =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar