torsdag 31 december 2009

Nyårsafton


Ena benet i skon och det andra ute genom dörren, mot festen i Sherwoodskogens grannby =)
Idag är det alltså nyårsafton och jag tänkte försöka printa ner ett löfte eller två, det är ju lättare att hålla löften om det finns nedskrivna någonstans, men sen måste det ju också vara ett löfte som man kan hålla...
Jag lovar att förbättra min motion och kondition nästa år

Jag ska dessutom försöka spöa syster J
(vi hade ett vad förut, det gäller att gå ner tio kg. Den som lyckas först eller innan augusti blir bjuden av den andre på middag -så var originalet men nu har vi ändrat det-eftersom vi båda var så odisciplinerade- så nu är det middag och hotell som står på spel)
Game on (för att låna ett uttryck från "Biggest loser")
och till sist
Jag ska göra mitt bästa för att spara ihop tillräckligt med pengar för att kunna åka iväg på semester med Askurum M (det var alldeles för länge sen vi var iväg...)

Phu, vilket år det kommer bli! ;)

Gott Nytt år, hoppas erat 2010 blir fantastiskt!

1 kommentar:

  1. Du får också ta och lova att du ska komma och hälsa på mig/oss i Mockfjärd mer under 2010 ;)
    Kramar Johanna

    SvaraRadera