fredag 11 december 2009

Tankar

Jag sover så fruktansvärt dåligt...
Antar att det är för att jag har så mycket i skallen och att jag är stressad...*blä*

Idag är jag iaf "ledig"
Jag spelade lite tv-spel imorse och nu har jag "days of our lives" på i bakgrunden...
Tänk att den serien har hållt på i 40år!
Tror jag sist hade tid att slötitta på den var för, kanske, en månad sen?
Och ändå har man inte missat något *skrattar*

Jag ska snart ta mig ut på en långpromenad och sen titta ifall det finns någon ledig tvättid.
Vardagen.

Jag följer en tjejs blogg, http://www.elinkvist.se/
(Sambon är inte hemma och jag vet inte hur man lägger in det sådär snyggt som alla som bloggare gör,så jag klistrar in hela länken!)
Hon har lagt in bilder på sig själv hur hon såg ut förr för att motivera sig själv och jag tänkte att jag skulle göra det jag med, visa hur jag såg ut förr och skärpa mig själv.

Men jag var ju så anti digitalkameran då när den kom så jag har inte bilder..*skrattar*
Jag kollade ändå i mina "turkiet album" på mig själv.
Det är svårt att förstå...93,5kg.
*funderar*
Men när jag slutade titta på mig själv (det låter ju ganska ego*s*)
så var det som att korten kom till liv, jag hörde musiken och fylldes med känslor.
Åh,vad jag älskade det där landet och den staden.
Tyvärr, så har inte mina sista resor ner dit varit för toppen och mycket av charmen försvann..
Men de där bilderna, och det som de representerar kan ingen ta ifrån mig eller förstöra...
Askurum Mia& Bewe, Blomsan, Pillerull,Askurum Mia och min familj, turkas J -VILKA RESOR!

Jag vill verkligen åka igen OCH jag ska åka igen (fast inte dit...)
Charter is fantastic!=)
Vi (jag och askurum mia hittills) satsar som sagt på en två veckors resa i sommar till Egypten.
Så jag försöker spara och spara,
men likväl som det är svårt med fokus på vikten i decemeber så är det svårt med sparandet...
Men det är ju ett par månader i början på nästa år, innan sommaren kommer!
Spartips för fattiga studenter någon?

Men nu tror jag att jag har vräkt ur mig lite tankar som snurrat, snurrat och snurrat...

Ha en fantastisk fredag, lördag och hoppas ni får en vacker lucia på söndag
- nu är det bara 13dagar kvar till jul! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar