onsdag 2 december 2009

Frost!!!

Visst är det härligt när termometern visar minusgrader och långkalsongerna åker på?
Men härligast är ändå att komma ut och känna hur det bränner i lungorna och se det härliga frostiga!
Det vita i träd och på mark!!!
Jag blir kär!

Onsdagens points
frukost smootie (jag tröttnar aldrig och älskar min mixer-melissa!) 2p
lunch rester från igår 8p
middag Spagetti bologneise med pyttelite ost och cola light 6p
utöver en sharon (och nu är de slut:(
använda: 16p
sparade: 10p
Hade tänkt skriva ett par rader om föreläsningen jag varit på, men vill så gärna titta på svts julkalender (har ju missat båda avsnitten!) så jag kanske skriver om den imorgon istället, om jag orkar :)
Den var riktigt bra och tankvärd kan jag bara kortfattat säga :)
Men nu ska vi se hur årets julkalender är och självklart öppna chokladkalendern!
Jag hoppas innerligt att vi får en lika vacker morgondagen som dagen idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar