torsdag 10 december 2009

vad håller jag på med?!

Jag undrar om det verkligen är bra att ta en paus från "viktandet"...
Att ta en paus till januari..
I och med det beslutet så har jag spårat ur totalt!
Varför?
Dagens ätande är rätt läskigt...
Det tåls att reflektera över en extra gång och inte upprepa! *pekar med fingret åt sig själv*

Annars har jag haft en härlig dag med syster T.
Vi luncha, sprang runt lite småhysteriskt i affärer *skrattar* fikade och skiljdes sedan åt.
Kändes som en bra dag.
Tills jag kom hem och kollar min mail, där vi fått respons på vår grupptext...
Hon verkade inte helt nöjd (läraren-igen) och jag blir tokig!
Men vi får se.
Blir väl till att prata med gruppen och henne på måndag, om vi måste göra om...
Vet bara inte när vi ska hinna det *suckar*

Rätt tight framöver,
det är TVÅ VECKOR kvar till jul :)
schemat följer;
jobba lör-sön,
mån,tis skola
tors skola
fredag jobba
mån-ons jobba
är det någon som ser när jag kan jobba med min examinationsuppgift?

Så på julafton somnar jag väl alldeles utmattad =)

Ha en nice torsdag, och glöm inte att ikväll är det, underbara Criminal minds!

1 kommentar: