onsdag 16 december 2009

Lite tankar och slut "skyllt" =)

Så nu har jag letat fram termobrallorna och har tänkt mig ta en långpromenad!
Nu får det vara slut skyllt på "foten" för den funkar att gå på nu,
och att "jag ska ta tag det i januari" ska inte vara en ursäkt till att bara sitta inne.
För nu har ju snön kommit som jag längtat efter så länge och idag har jag självstudier så då ska jag ta mig ut och njuta av den! =)
Men, först lite bloggande och så tänkte jag kolla på reprisen av "biggest loser" som jag missade igår -nu är de på sluttampen! =)

Igår var det väldigt trevligt, men vi var väldig få (tre st totalt) -men å andra sidan så är det lite så varje gång vi går ut. Men jag hade iaf jättetrevligt.
Drack den där x-cidern som heter Winter och den var faktiskt god, annars brukar jag ha svårt för alla typer av x-cider sen min artonårsdag *skrattar*

Idag har jag funderat litegrann på italienskan...Jag sitter och blir lite mer sugen varje dag =)
Sen skulle det ju vara roligt att läsa det för att sen åka ner dit. Jag har hört att det r ett väldigt vackert land? :)
En annan tanke som jag hade imorse,
Jag är ju rätt mycket godisberoende...eller kanske inte beroende, men jag äter rätt mycket godis (även om jag nu faktiskt bara kanske äter 2dagar i veckan) men förut hade jag ett godisuppehåll i ett år (ett vad med min sambo, om jag höll upp i ett år så betalade han mitt körkort-vilket han gjort :)
Det var väldigt,väldigt svårt men nu är jag lite i funderingarna om jag inte skulle ta och göra något liknande igen...
Eller som förr när jag bara lät mig köpa naturgodis (för det är ju dyrare och då köper man mindre)
Jag vet inte, jag bara började fundera lite på det idag.

Nu börjar reprisen och sen är det promenad som gäller!

Njut av att vintern är här!
Och nu, nu är det bara 8dagar kvar till jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar