fredag 11 december 2009

Mysfredagen=inställd

Min stackars sambo ramlade in här för ett tag sen och är riktigt sjuk.
Han har över 39graders feber och ligger under täcket i frossa.
Jag hämtade panodil och vatten till honom.
Men det suger att inte kunna göra mer, han är verkligen dålig...
Jag tror aldrig jag sett honom såhär dålig -vilket är ganska otroligt, för vi har varit tillsammans i snart 7år och bott ihop i snart 3år av dem...Men han blir ju aldrig sjuk *klia sig i huvudet*
vad kan man göra för att få den man älskar att bli frisk?
Det enda jag kan komma på är nämligen "ropa om du vill något" och "jag har hört att man måste dricka massor när man har feber"
Men han vill inte ha något.
SÅ vad gör man då?!
Jo,jag gnäller här ute och frågar efter tips.
Å det var ju en himla tur att jag loggade in (igen) för att blogga om det hele,
för då kom jag ju på att jag bokade tvättstugan!

En jättesjuk sambo och tvättstugan...
Mysfredagen är nog inställd.

1 kommentar:

  1. Bebisen tecknade ju "hej hej annelie!" Såg du inte det? ;) Pyssla om sambon nu och ha det så bra på jobbet i helgen. Kramar Johanna

    SvaraRadera