lördag 5 december 2009

Mot julmarknaden

Ja,det är julmarknad som gäller idag :)
en liten,liten som hålls i centrum -mysigt ska det bli.
Så ska det handlas ingredienser för baket, idag ska det bli riktig bakverkstad här hemma -ännu mer mysigt! :)
mindre mysigt är att jag måste ta mig tid för pluggande idag också, annars får jag massor att göra imorgon och då har jag inte riktigt tiden till det:(

Gårdagen var stressig men det gick bra,
Tandhygenisten konstaterade att jag har tre små hål på gång (inget ovanligt med denna "pengaätande mun") och lite tandsten som torterades bort.
Sen blev det spring omkring för att fixa de sista julklapparna och igår slog jag in samtliga...
Man har inte ben för sånt arbete-blev så sjukt stel!
Fast nu är det klart, och det är 19dagar kvar till jul!
Bra jobbat!*klappar sig själv på axeln*

Kommer ingen points uppdatering idag...det värsta med mig själv är ju att när jag "börjar fuska" så är det som lovligt till att fortsätta, för då har jag "ändå redan fuskat"...
Nya tag nästa vecka?

Men nu har jag inte tid till att sitta här =)
Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar