måndag 21 december 2009

Helgen förbi, och tre dagar kvar!!!

Först och främst:
Grattis Bewe till son nr2!
Tänk att du har blivit tvåbarns mor!!!
Är så glad för dig och din familj och att allt gick bra, vilken fin julklapp =)

Det var ett tag sen jag skrev
Helgen försvann i ett nafs! (och mycket tv-spelande blev det, med gott samvete för utanför fönstret var det ju en underbar snöstorm)

Just nu har jag "Biggest Loser" på kanal5 i bakgrunden, en ny säsong(även om den är gammal, men jag har inte sett den)
Men I LOVE THAT SHOW!!!
Så jag är inte riktigt 100% i bloggandet, men vilken tur att det blev reklam då ;)

Idag har jag jobbat, och kommer att jobba imorgon och onsdag också :)
Det känns bra, men man blir bra trötter.
Mest roligt var det ju att min stegräknare visade mer än 15.000 steg!
Det var riktigt längesen som den var uppe i sådana fina siffror ;)
Jag lever ju tyvärr i "jag-ska-ta-tag-i-det-i-januari" syndromet fortfarande,
så det är alldeles obalans i motion och kost...
Minst roligt är nog att jag antagligen kommer att överskrida gränsen för vad Csn tycker man ska tjäna...
Återbetalning är ju väldigt tråkigt...
Studentens eviga problem, de ger en så lite och motarbetar försök till att få in mera..

Föresten så anmälde jag mig till kursen i Italienska till våren och det känns så spännande och kul!!! Jag hoppas bara jag kommer in, och att jag kommer tycka det är spännande och kul när den väl kickar igång :)

Men nu ska jag fortsätta se på "Biggest loser"
och sen ska man väl diska -vardagen, vardagen =)

Hörni!!!
Det är tre dagar till jul, underbart kallt och fruktansvärt vackert ute =)

2 kommentarer:

  1. Va roligt att HON har blivit mamma igen! Gratulera från mig när du pratar med henne.
    Va tråkigt att du jobbar ända fram till jul, fast bra för då tjänar man ju en slant!
    Du kan väl höra av dig när du har tid att prata, slå en signal så ringer jag upp om jag har tid.
    Sköt om dig! Hälsa karln! Kramar Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja du, jag tycker att jag letar och letar men antinger är sakerna slut, för små/stora eller så finns det inget i min smak!! :-( *morr* Hittade en fin klänning men tänkte att "den beställer jag imorgon" och då var den ju såklart slut i storleken min *dubbelsuck*

    SvaraRadera