onsdag 16 februari 2011

Tema vacker på 8-årsdagen!

Ibland finns det saker som är så vackra, som denna bild när solen var på väg ner i somras då jag och fina sambon var på Teneriffa.

En annan sak som är vackert, är att idag firar jag och min sambo 8årsdag.
Idag är det exakt åtta år sen som vi träffades och han är det finaste jag har.
Han är så snäll, generös, smart och snygg, rolig och dessutom
så får han mig att må bra inifrån och ut.
Jag är så tacksam över att få träffat dig och jag är så tacksam över vår kärlek.

Vår kärlek är vacker
Mitt liv är vackert med dig i det

Och eftersom du envisas med att jag inte får lägga ut bilder av och på dig på min blogg så lägger jag alltså istället ut bilden av en vacker kväll på en av våra underbara semestrar,

Jag älskar dig M

Men nu, nu ska jag väl välja ut vad som kan göra mig vacker eftersom vi ska ut och äta idag ;O)
Hoppas du som läser, även du har en vacker dag!

4 kommentarer:

  1. Wow 8 år!! :) Hoppas i hade en mysig kväll igår!

    Herregud va celebrations du har i februari, vilken rolig månad det måste vara för dig!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hade en underbar middag! Och dag:) för ni förtjänar det allra bästa! hälsa magnus kram Mia

    SvaraRadera
  3. btw kolla in min blogg har tillägnat dagens inlägg till dig och magnus lite iaf;)Mia

    SvaraRadera
  4. Åh så härligt och fint du skriver om din käraste. Hoppas ni får många fina upplevelser tillsammans <3

    SvaraRadera