tisdag 15 februari 2011

Kryssningen med bilder!


Jag skrev ju sist att jag skulle bjuda på lite bilder från syster T:s 30årskryssning,
så här kommer de =O)


Ja, syster T fick en klurig pyramid i en låda av oss. Den skulle hon pyssla ihop på fem minuter.
Stressad och skrattande, för jag sa att om hon inte löste den så skulle hon inte få den riktiga presenten =O)
Vad hon fick?
Min sambo var den som tillsist puttade i ordning pyramiden. Syster T ska få en resa till Egypten och se riktiga pyramider!

Pappa och hans fru Y köpte in champagne så vi skulle skåla för födelsedagsbarnet! Jag sitter brevid fina syster T, min bästa vän Blomsan och fina moder.

Det är även en bild på syster T som kramar om pappsen!

Här är min fina morbror D som ger en kindpuss till födelsedagsbarnet!
















Här är syster T med sina bästa vänner, syster T och moder som släpper loss på dansgolvet!


Syster T fick en cykelringklocka av oss, när hon ringde i den så var det time att någon skulle bjuda på en öl till födelsedagsflickan!
Och självklart ville jag kramas med min fina syster T! =O)

Men nu är det som sagt vardag igen så jag ska gå och börja förbereda middagen!
Hoppas DU har en fantastisk tisdag!

2 kommentarer:

  1. Va kul med lite bilder från eran kryssning :)
    Åh vilken present din syster fick...jag vill med åka och se pyramiderna...usch va avundsjuk jag blir!
    Ser ut som ni hade en toppen kryssning.

    SvaraRadera
  2. Så roligt att få se lite bilder från er härliga kryssning. Vilken härlig present, den är man ju lite avis på.

    SvaraRadera